Spring

Spring 2.0.6

Нет прав для скачивания
В .sma:

C++:
#define CREATE_CONFIG //Автосоздание конфига
#define NORMAL_BOUNCE //Режим при котором отскок от пружины становится естественным. (без участия кнопки активации E)

#define SPRING_MODE_BOARD //(влияет на скачивание игроками пружино-борда, использование плугина как мод пружино-борд)
#define SPRING_MODE_CAGE //(влияет на скачивание игроками пружино-клекти, использование плугина как мод пружино-клетки)
//#define SPRING_NEW_MODEL //(откомментировать если используется новая модель пружинного борда)
#define SPRING_FIREWORK //(влияет на скачивание игроками спрайтов, для возможности работы феерверка, если феерверк не нужен, то нужно закомментировать)

new const ACCESS_MENU_FLAG = ADMIN_CFG; //для доступа (главное меню, создание и тп)
new const ACCESS_ADMIN_FLAG = ADMIN_BAN; //если использование прыжка только для админов (также фигурирует в доступе к главному меню, перемещение для админов)
new const ACCESS_VIP_FLAG = ADMIN_LEVEL_H; //для подстановки в коде! (флаг который есть у випов на вашем сервере!)
new const ACCESS_MULTI_FLAG = (ADMIN_BAN|ADMIN_LEVEL_H); //мульти флаг (на данном примере будет разрешено использование только админам и вип)
new const ACCESS_CAGE_FLAG = ADMIN_IMMUNITY; //флаг для иммунитета от перемещения в клетку. (игрок будет прозрачным от нажатия в меню)

new const CAGE_PUNISHMENT_TIME[] = //Варианты времени для меню (в минутах), на сколько сожать игрока в клетку (можно добавлять и менять как хотите по подобию структуры)

В .cfg:

Код:
// This file was auto-generated by AMX Mod X (v1.9.0.5263)
// Cvars for plugin "Spring" by "wellasgood" (spring.amxx, v2.0.6)


// Who can use it? (all|admins|multiflag > 0|1|2)
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "2.000000"
sp_access_en "1"

// Time to reset immortality after rebounding from the spring.
// -
// Default: "5.0"
sp_cage_offdmg_time "5.0"

// Kill in a cell between T and CT? (off|on > 0|1)
// -
// Default: "0"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
sp_cage_kill_players "0"

// Min speed bounce from the spring-board.
// -
// Default: "400.0"
sp_board_speed_min "400.0"

// Max speed bounce from the spring-board.
// -
// Default: "700.0"
sp_board_speed_max "700.0"

// Min speed bounce from the spring-cage.
// -
// Default: "200.0"
sp_cage_speed_min "200.0"

// Max speed bounce from the spring-cage.
// -
// Default: "400.0"
sp_cage_speed_max "400.0"

// The brightness of the shell model. (only the spring-Board)
// -
// Default: "70"
sp_render_amount "70"

// Launching fireworks when bouncing.
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
sp_firework_en "1"

// Number of times the firework was started.
// -
// Default: "1"
sp_firework_num "1"

// Time until the first fireworks start.
// -
// Default: "0.3"
sp_firework_time_one "0.3"

// Time until repeated charges of fireworks
// -
// Default: "0.8"
sp_firework_time_two "0.8"

// Visibility of fireworks near the player. (all|one > 0|1)
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
sp_firework_msg "1"

// Who hears the sound of a rebound? (all|one > 0|1)
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
sp_sound_check "1"

// The ability to put in a cage for a while. (off|on > 0|1)
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
sp_cage_time_en "1"

// Kill the player(s) in the cage after a while? (off|on > 0|1)
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
sp_cage_kill_en "1"

// After how many sec to kill the player (s) in the cage?
// -
// Default: "60.0"
sp_cage_kill_time "60.0"

// Info 5 sec before the player(s) dies in the cage. (off|on > 0|1)
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
sp_cage_kill_info "1"

// Value for the move function.
// -
// Default: "10.0"
sp_move_cvar "10.0"

// Time to initial launch of the rebound function task.
// -
// Default: "1.0"
sp_time_bounce_one "1.0"

// Bounce function start time interval. (auto mode)
// -
// Default: "1.3"
sp_time_bounce_two "1.3"

// Limit of auto bounce when the min distance value is reached x.
// -
// Default: "30"
sp_min_distance_x "30"

// Limit of auto bounce when the max distance value is reached x.
// -
// Default: "32"
sp_max_distance_x "32"

// Limit of auto bounce when the min distance value is reached y.
// -
// Default: "25"
sp_min_distance_y "25"

// Limit of auto bounce when the max distance value is reached y.
// -
// Default: "27"
sp_max_distance_y "27"
Сверху Снизу